söndag 26 oktober 2008

Helgen v 43

Så var det snart måndag igen. Som vanligt ramlade helgen förbi snabbare än snabbt. Avslutning på vfu:n i fredags med kramkalas följdes av shoppingtur på stan. Hem för powernap, mat och pepp inför Club Zoo. Förfest och utgång. Det blev en bra kväll trots viss irritation. Lördagen tillbringades mestadels i soffan av nån märklig anledning, men jag blev faktiskt människa framåt kvällen. Bonustimmen emottogs med glädje eftersom jag sovit lite väl mycket under dagen. Smatter och vinande rasade under natten - mysigt. Skellefteå tur och retur idag för volleybolldömning. Vägen dit är verkligen sjuukt tråkig och jag förstår att den blivit utsedd till Sverige tråkigaste vägsträcka när den till och med är värre än Örebro-Karlskoga...

Imorn blir det jobb på skolan på andra sidan älven och sen måste jag ta tag i universitetsuppgifterna, suck.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du klagar på den sträckan efter en gång tänk då på mig som kört den jag vet inte hur många gånger =)

Jag sa...

Givetvis är det mer synd om dig Joel, men jag har faktiskt åkt den mer än en gång. :)

Anonym sa...

pff. jag kan räkna på en hand alla gånger du lånat min bil och kör den ....det blir bara en tumme upp =D

Jag sa...

Jag har faktiskt lånat din bil 2 gånger för tur till Skeå, så du får snällt göra v-tecknet istället :)