måndag 1 september 2008

Stolpe in och ut

Så var terminen igång på allvar. Kursstart med registrering, gruppindelning, basgruppsindelning, schemautdelning osv.

Risken var överhängande för att jag skulle få ett spån till grupplärare, men jag hade flyt och fick den bästa av de dåliga. Jag lyckades sedan undvika en person med minsta möjliga marginal - samma grupp men olika basgrupper - stolpe in. Min basgrupp verkar hittills vara okej, men man ska inte ropa hej... Ikväll har jag stiftat en första bekantskap med kurslitteraturen och det kommer bli intressant men tufft.

På eftermiddagen levererades min beställning från apple och jag hade lilla julafton - till en början. Datorn och jag var inte alls överens och datorn var definitivt inte överens med min nya Airport express, stolpe ut alltså. Jag hoppas de kan försonas imorn. Men, min röda iPod shuffle kommer vara asbra på iksu!

Inga kommentarer: