fredag 19 september 2008

Kan typ ta helg nu

Jag fortsätter att överraska mig själv på pluggfronten. I och för sig tappade jag lite tempo under tisdag och onsdag, men nu har jag skrivit klart min uppgift, skickat in den och klockan blev inte mer än midnatt! Det är nåt konstigt som händer...

Idag har jag varit på besök i verkligheten för att jobba på fritidset på andra sidan älven. Det var sååå roligt! Även om det blev en hektisk eftermiddag för att vi hastigt och lustigt blev en person kort pga utvecklingssamtal så var det helt fantastiskt att få jobba på riktigt. Jag längtar verkligen till att jag blir klar. Sen värmer det extra när de hellre jobbar med en person kort än ringer in nån som inte känner barnen när jag inte kan jobba. Nu är det typ 2 veckor tills jag ska dit igen och jobba en eftermiddag. Jag kommer dock få min välförtjänta dos av verklighet till veckan när min VFU i en klass 1 börjar på tisdag. Det ska bli en utmaning!

Inga kommentarer: