fredag 25 juli 2008

Solsolsol

Så var det äntligen helg igen! Har precis suttit på balkongen och ätit vattenmelon efter en varm dag på jobbet. Efter den vädermässigt miserabla starten på veckan har det äntligen blivit riktig sommar, såå skönt! Det enda negativa är att risken för bonnbränna ökat väsentligt så i helgen funderar jag skarpt på att sola i balhandskar för att väga upp det hela... Jag äger i och för sig inga så det får nog vara ändå, men det hade kunnat vara en lösning på mitt i-landsproblem.

Nu ska jag ladda för kollegans "Hejdå Umeå-fest" som går av stapeln i kväll. Vännen i hatt kommer hit en sväng innan för lite förfest på min balkong. Jag tänker att det kan bli en bra kväll. Egentligen var ju tanken att jag skulle ta mig till Holmöns visfestival idag, men jag har inte riktigt ork för det.

Inga kommentarer: