fredag 20 juni 2008

Midsommar...

Typiskt, min önskefinal i EM blir inte av... Jag såg inte matchen igår, men har fått ta in att Portugal blev utslaget. Trist. Istället för fotboll blev det vin och massa snack i en helt sjukt stökig lägenhet och jag förstår inte hur de som bor där står ut i röran. En trevlig kväll blev det i alla fall.

Ikväll är det Turkiet-Kroatien, men jag inte så sugen på att se den matchen. Får se hur det blir helt enkelt. Har inga planer för kvällen eftersom jag räknar Midsommarafton till en av årets mest överhypade dagar tillsammans med valborg och nyårsafton. Istället blev det midsommarlunch med min fd kombo innan hon skulle jobba, vilket var skoj.

För tillfället sitter jag och bråkar med datorn, eller snarare en router som inte vill kommunicera trådlöst med varken datorn eller iPoden. Jag hatar strul med datorprylar. Nu är jag mycket lockad på att köpa en Air-Port Express för att lösa mina problem... Apple gör bra skit alltså.

Inga kommentarer: