onsdag 2 april 2008

Wroom!

Det har helt plötsligt blivit onsdagkväll/natt. Efter den trevliga helgen med besök har dagarna bara runnit iväg.

Detta har hänt:
* sommarjobbsansökningar är skrivna och inskickade.
* jag var på rekordlångt årsmöte, 4 timmar! Det gick bra i alla fall.
* vikarierat på förskola i nytt område. Jag är lite imponerad över mig själv och det var faktiskt kul. Funderar på att tacka ja fler gånger.
* fika med M & E.
* vikarierat på fritidsavdelning med 6-åringar, utan ordinarie personal och ute i ödemarken (typ). Kontentan av det... jobb på där på fredag igen.
* spelkväll hos grannarna.

Detta ska hända:
* premiär på iksu efter skada, sjukdom, lathet etc.
* luncha på stan och fixa ärenden.
* vikariera på andra sidan älven.
* vikariera i ödemarken (transportmedel denna gång: troligen bil!)
* fika hos E o V när jag är i krokarna och det nästan är dagtid...

Det är således inga problem att fylla livet med saker att göra. Det finns dock vissa saker som jag är dålig på att planera in...

Inga kommentarer: