måndag 31 mars 2008

Mot nya äventyr

När jag skrev inlägg nummer 100 inledde jag mitt liv i nya lyan. Nu upptäckte jag precis att inlägg nummer 200 också är lite av en brytpunkt.

Nu börjar ett liv utan tydlig struktur och jag har längtat till det. Jag har sett fram emot att för en gång skull få styra själv över vad jag gör. Efter 10 veckor med studier på mer än heltid blir det nu halvfart resten av terminen. Det finns dock en del projekt som ska genomföras fram till sommaren. "Livet" är än så länge relativt tomt. Det kommer definitvt att fyllas. Halvfarten kommer bli helfart och säkerligen lite till. Det ska bli spännande att se om jag lyckas. Det är lite av en utmaning. Jag gillar utmaningar så det ska bli skoj.

Nu är klockan läggdags för längesen, men jag skyller lite på sommartiden och lite på en fantastisk helg med J & J på besök.

Mot nya äventyr...

Inga kommentarer: