fredag 18 januari 2008

Klubben för inbördes beundran

Delar av Sveriges så kallade artistelit har återigen samlats på ett och samma ställe. De känner sig ganska viktiga och kan inte skratta åt ordvitsar och andra dåliga skämt för då kan de ju verka löjliga. Alla måste vara så tuffa som bara de kan vara, utom Säkert! såklart hon är ärlig och rak - som vanligt.
Jag pratar om P3-guld.
Halva TV-sändningen har gått.
Halva jag tycker det är alldeles fantastiskt; musiken är fantastisk, rätt artister har hittills belönats och liveinslagen är super.
Min andra halva tycker det är avskyvärt; det är taffligt producerat, ljudet är kasst och ibland måste jag stänga av ljudet för att prisutdelare och programledare är så pinsamt dåliga.

Jag håller tummarna för att Säkert! plockar hem Guldmicken.

Inga kommentarer: