måndag 25 juni 2007

Nedräkning II

För ungefär en månad sen räknade jag ner till diverse händelser, både roliga och tråkiga. Utfallet av de nedräkningar som nu är på noll, eller minus, har i de flesta fallen kunnat läsas här och om jag inte redovisat något så var det väl inte intressant nog.
I alla fall så känns det som att det är dags för en uppdatering nu, eftersom det alltid finns nya saker att se fram emot.

Om...
...11 dagar går jag på semester, betald sådan, vuxet värre!
...13 dagar är jag på väg söderut till Karlstad
...17 dagar står jag framför vintergatan o dansar på min 9:e arvikafestival.
...26 dagar är jag på Just another summer och ser bl.a. Säkert!, Moneybrother o JAM allstar.
...38 dagar är jag vid nämforsen och Urkult invigs med eldnatten.
...56 dagar börjar förhoppningsvis spökstaden att vakna till liv igen.
...70 dagar är allt som vanligt igen.

...5 dagar får jag veta om det blivit någon bättring - jag är ytterst tveksam.

Inga kommentarer: