tisdag 26 juni 2007

Motivation sökes...

Det tog knappt ett dygn så kom indikationerna. Det är väl inte ens lönt att fundera på att bli arg. Jaja, de har ju några dagar på sig.

Själv måste jag hitta energin nånstans. Idag var nog segaste dagen på jobbet. Fick inget vettigt gjort alls för att jag var så trött. Det kan ju i sig ha att göra med att jag inte sovit jättemycket de senaste nätterna - det är ju så ljust ute så jag märker inte var tiden tar vägen. I och för sig så kan nog energibristen även ha med motivation att göra för träningen efter jobbet gick bättre än på länge...

Imorgon ska jag träffa L och lill-L, som nog vuxit rejält sen jag träffade honom sist, - det ska bli härligt. Ska kolla in nya huset och få uppdateringar kring det mesta.

Idag kom ytterligare ett sommartecken... Murder in Midsomer började! Det är en helt underbar serie, men det är samtidigt mycket förvånande att det sker så många mord i den lilla byn med omnejd.

Inga kommentarer: