onsdag 13 juni 2007

Den där tiden - igen

Samtidigt som tiden springer ikapp, förbi och ifrån mig så finns den även i överflöd. Anledningarna till detta är flera...
...nytt jobb med fastare tider.
...ingen, av annan, inplanerad träning.
...färre personer i stan - det är verkligen tomt. Måste göra en inventering.
...inget internet hemma.
...inga matcher som tar upp hela helger.

Konsekvenserna av tidsöverflödet är flera och lite märkliga...
...går och lägger mig före midnatt - nästan varje dag.
...spontantvättade ett fönster igår.
...hinner läsa böcker.
...återfann telefonen som kommunikationsmedel.
...tränar kortare pass trots att tiden finns.

En förhoppning är ju att den ökade mängden med oplanerad tid ska vara positivt för magen. Besöket igår gav i sig inte jättemycket, men att å andra sidan är det bra att veta att det inte är nåt allvarligt. Givet är att en regelbunden kosthållning och att stressa mindre är nog så svårt att upprätthålla. Jag ska i alla fall göra mitt bästa.

Gör även mitt bästa för att inte grubbla för mycket - det går sådär.

Inga kommentarer: