söndag 20 maj 2007

Summering

Swisch, swosch så var långhelgen slut och vad blev det egentligen av den...?

Torsdag
Träning *2 och lite jobb. Det första träningspasset satte spår. Fast träningsvärk är ändå rätt härligt. Hade dessutom blivit lite starkare - kändes bra. Avslutade kvällen med Planet earth, har nog aldrig varit så fascinerad av ett naturprogram. Pingviner är grymt tuffa!
Fredag
Segstartad. Fick krupp på polisstationen när jag skulle hämta ut mitt pass, pallade inte att slösa bort min lediga dag på sitta och vänta. Fika hos C i nya rummet, sen kaosartad tur genom stan. Mycket skratt eller "Stört roligt" för att citera... Kort sväng på Iksu för att heja fram de andra under beeptestet, misslyckad brutalmage, suck. Soft kväll på soffan.
Lördag
Lugn dag. C tittade förbi på kaffe. Testade magen med en latte, det gick fint. Planerade dagen bra utifrån ett magperspektiv. Vi var vänner hela kvällen. Laddade lagom för kvällen, men hade nog ganska stora förväntningar på dåliga gatan. Förfest hos L med J och J + frun. Utgång. Besvikelse. Cyklade hem i ljuset vid halv 2.
Söndag
Hittade mitt golv idag - äntligen. Passade på att hitta skrivbordet när jag ändå var i farten. Jobbade lite. Sorterade lite papper. Förundrades över att jag lyckats betala alla räkningar trots totalt kaos. Efter städurladdningen slog den stora rastlösheten till. Det kliar i hela kroppen. Tur att jag blir aktiverad imorn.

Hann även med tre härliga vänuppdateringar under helgen (alla tack vare MSN):
* Caroline var online och på frågan: "Var i världen är du nu?" fick jag svaret: "Hemma". Härligt att höra att hon var hemma tryggt o säkert från alla äventyr. Beger sig snart ut på nya om jag känner henne rätt.
* Anna visade sig ha fått drömjobbet på Mallorca som showartist och bor och jobbar där mars-oktober. Underbart att höra när drömmar slår in!
* Lina var tillbaka i London efter Oslobesök och arbetsintervjuer, som hade gått kjempe greit. Pratade även med henne i onsdags. Tur att det är sommar snart!

Inga kommentarer: