måndag 7 maj 2007

Krax

Okej, jag erkänner. Det var inte så smart att gå ut igår, men det var roligt. Jag var grymt uttråkad under eftermiddagen/kvällen och ville hemskt gärna till klubb zoo för att dansa av mig rastlösheten. Riktigt så blev det inte utan jag hamnade på NH, vilket var riktigt kul eftersom det var många känn-igen-disar där. Även om musiken var som den brukar, ojämn, så fick jag ändå dansa en hel del och kraxa/prata med många goda vänner.

Det där pratandet fick ju dock konsekvenser. Jag har idag fått känna på hur jag antar att det är att vara i målbrottet. Det blev ju säkerligen inte bättre av att dagen inleddes med frukostfika i det härliga sorlet på Skogis. På Skogis var det också många känn-igen-disar, men det som förvånar mest förutom det billiga fikat är antalet bäbisar. Galet många, men mysigt! Men men, jag får väl sikta på att vara tyst på jobbet i veckan - om det ens är möjligt - för att bli av med kraxet. Utan att jag tittat så noga i Livet så har jag en känsla av att det är en hektisk vecka som väntar, men det är väl bara att tuta och köra - som vanligt.

Inga kommentarer: