söndag 29 april 2007

Saker som jag har

Givet är att den här bloggen inte för evigt ska vara knuten till Naiv super, men lika givet är att det inledningsvis måste finnas med en lista på saker som jag har. Så här är listan på saker som jag har.

Jag har...
...tre jobb (fast tanken är att det bara ska vara ett från den 1/6)
...en lägenhet med tillhörande kombo ("fru") och Didi (katten)
...en dator
...många vänner, varav en är i london (Kom hem Lina!)
...ett iksukort
...en symaskin
...en snowboard
...16 festivalarmband i en påse nånstans
...ett tält, lagat med silvertape, som varit med på 12 av ovan nämnda festivaler

Jag har säker fler saker som jag glömt bort att jag har, men en sak som inte får glömmas är "Livet"!

1 kommentar:

Lina sa...

Nära Döden: jag fick en liten shock imorse när jag kollade posten. där låg min kalender i ett kuvert! någon god själ hade lagt den på lådan efter jag måste slarvat bort den nån gång före helgen.. ojojoj.. sånt får liksom egentligen inte hända. tur att jag inte ens hann upptäcka förlusten.. det hade varit jobbigt.. Jag har mitt Liv i behåll.